Užsiėmimai Jūsų ugdymo įstaigai

Kalėdinis užsiėmimas

Tikslinė grupė: 1-4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – suteikti vaikams prasmingą ir įtraukiantį būdą įsisąmoninti svarbiausius saugumo ir sveikatos principus, susijusius su žiemos laiku.

BURNOS HIGIENA
Burnos higienos specialistė Karolina Červokienė

Tikslinė grupė: 1-9 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas paaiškinti vaikams kas yra asmens higiena, kodėl ji mums tokia svarbi. Susipažinsime su įvairiomis asmens higienos ugdymo kryptimis, analizuosime klaidingus ir teisingus teiginius apie asmens higieną.

SVARBU! Kiekvienas užsiėmimas yra pritaikytas pagal atitinkamą amžiaus grupę. 

Tikslinė grupė: 1-3 kl.

,,Graži šypsena“ – tai 3-ijų pamokų ciklas, susidedantis iš trijų, skirtingų užsiemimų apie burnos higieną. Rekomenduojama išklausyti visus tris užsiemimus ir registruotis į juos eiliškumo tvarka: I dalis, II dalis, III dalis.

Pirmojo užsiėmimo tikslas yra supažindinti vaikus su dantų sandara, jų reikšme. Užsiemimo metu mokiniai atlieka užduotis.

Tikslinė grupė: 1-3 kl.

„Graži šypsena“ – tai 3-ijų pamokų ciklas, susidedantis iš trijų, skirtingų užsiemimų apie burnos higieną. Rekomenduojama išklausyti visus tris užsiemimus ir registruotis į juos eiliškumo tvarka: I dalis, II dalis, III dalis.


Antrojo užsiėmimo tikslas yra supažindinti vaikus su dantų ėduonimi, taisyklinga dantų priežiūra. Užsiemimo metu mokiniai atlieka užduotis.

Tikslinė grupė: 1-3 kl.

„Graži šypsena“ – tai 3-ijų pamokų ciklas, susidedantis iš trijų, skirtingų užsiemimų apie burnos higieną. Rekomenduojama išklausyti visus tris užsiemimus ir registruotis į juos eiliškumo tvarka: I dalis, II dalis, III dalis.


Trečiojo užsiėmimo tikslas yra supažindinti vaikus su cukraus poveikiu dantų sveikatai; sveikatai ir dantims palankia mityba. Užsiemimo metu mokiniai atlieka užduotis.

Tikslinė grupė: 7–12 klasių mokiniai.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas supažindinti vaikus su maisto, tabako ir burnos aksesuarų įtaka burnos ir dantų sveikatai.

Tikslinė grupė: 0–12 klasių mokiniai.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas paaiškinti vaikams kaip atsiranda dantų ėduonis ir kaip jo išvengti. Mokysimės taisyklingos burnos higienos įpročių.

SVARBU! Kiekvienas užsiėmimas yra pritaikytas pagal atitinkamą amžiaus grupę. 

Tikslinė grupė: 0–4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra supažindinti vaikus su dantų ir burnos sandara, jų reikšme.

SVEIKATAI PALANKI MITYBA
Mitybos specialistė Rūta Lingytė

Tikslinė grupė: 5-12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra edukuoti mokinius valgymo sutrikimų tema, supažindinti su valgymo sutrikimų simptomais, pasekmėmis sveikatai.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 5-12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra tęsti valgymo sutrikimų temą, supažindinti su kitais valgymo sutrikimais ir intuityviuoju valgymu, kurį galime taikyti kiekvienas.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 5–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas edukuoti mokinius apie greitą maistą, jo sudėtį, žalą savijautai ir sveikatai. Mokiniai atlieka greito maisto restoranų produktų maistingumo analizę.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 6–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas aptarti pagrindines maistines medžiagas (baltymai, angliavandeniai, riebalai), jų svarbą augančiam organizmui. Išmokti atpažinti šaltinius, iš kurių galima gauti šias maistines medžiagas ir išsiaiškinti ką svarbu žinoti apie maisto papildus.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 6–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas aptarti dažniausiai pasitaikančius mitybos mitus ir juos argumentuotai paneigti, gebėti atskirti klaidingą informaciją. ⠀⠀

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 1–4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas supažindinti mokinius su maisto švaistymo problemos aktualumu, poveikiu aplinkai ir aptarti, kaip kiekvienas galime prisidėti prie maisto tausojimo.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 7–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas supažindinti mokinius su sveikatai palankios mitybos taisyklėmis, pusryčių ir užkandžių svarba, aptarti netinkamos mitybos pasėkmes ir klaidas.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 0–4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas supažindinti vaikus su saikingo cukraus ir druskos vartojimo rekomendacijomis ir aptarti perteklinio vartojimo pasekmes sveikatai.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 0–4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra supažindinti vaikus su maisto įvairovės svarba ir daržovių ir vaisių nauda sveikatai.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

PSICHIKOS SVEIKATA
Psichikos sveikatos specialistė Dovilė Kerzaitė

Tikslinė grupė: 5 – 12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra supažindinti 5 – 12 kl. moksleivius su streso samprata, streso įveikos pratimais ir savipagalbos patarimais.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 1 – 4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra supažindinti 1 – 4 kl. moksleivius su psichikos sveikatos samprata, psichikos sveikatos sutrikimais ir savipagalbos patarimais.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 3 – 6 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra edukuoti 3 – 6 klasių moksleivius priklausomybės nuo ekranų bei saugaus elgesio internete tema ir supažindinti su prevencinės priemonėmis siekiant sumažinti ekranų naudojimą bei apsisaugoti nuo pavojingo elgesio internete. 

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 0 – 12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra edukuoti 0 – 12 klasių moksleivius savęs pažinimo tema; supažindinti juos su šios temos aktualumu, įvairiais savęs pažinimo aspektais, pritaikomumu kasdienybėje ir praktinėmis savęs pažinimo užduotimis.

SVARBU! Kiekvienas savęs pažinimo užsiėmimas yra pritaikytas pagal atitinkamą amžiaus grupę. 

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 5–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – šio užsiėmimo tikslas yra edukuoti 5-12 klasių mokinius psichoaktyvių medžiagų ir priklausomybių temomis; supažindinti juos su psichoaktyvių medžiagų rūšimis bei sukeliama žala; paaiškinti priklausomybės požymius, pasekmes, susiformavimo ypatumus bei pagalbos galimybes.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

PSICHIKOS SVEIKATA
Psichikos sveikatos specialistė Laura Žalandauskaitė

Tikslinė grupė: 1–12kl.

Užsiėmimo aprašymas – lytiškumo ugdymas padeda vaikams ir jaunuoliams pažinti save, bei suvokti savo kūną, bei fizinius pokyčius, kurie atsiranda žmogui augant ir bręstant. Svarbi lytiškumo dalis – santykis su kitu asmeniu, gebėjimas ir poreikis mylėti, dalytis emociniu artumu su kitais. Pamokoje mokiniai supažindinami su brendimo pokyčiais, pagarba paremtų santykių principais.

Teorinė informacija ir praktinės veiklos skiriasi pagal amžiaus grupes. 1-4 klasėms yra skiriamas vienas užsiėmimas. 5-12 klasės turi galimybę registruotis į antrą užsiėmimo dalį. Rekomenduojame išklausyti abu užsiėmimus.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 5–12kl.

Užsiėmimo aprašymas – tai antroji 5-12 klasių mokiniams skirta lytiškumo ugdymo pamoka. 5-8 klasių mokiniams ugdomas suvokimas apie savo lytiškumą, suvokiant brendimo metu vykstančius pokyčius, stiprinant vertybines nuostatas dėl pagarbių ir lygiaverčių santykiuose puoselėjimo.

9-12 klasių mokiniai supažindinami su pagarba paremtų santykių principais, bei saugesniais lytiniais santykiais – lytiniu keliu plintančiomis ligomis, bei apsaugos priemonėmis nuo neplanuoto nėštumo.  

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 1–4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – teorinėmis ir kūrybiškomis, aktyviomis praktinėmis užduotimis ugdyti mokinių emocinį intelektą mokantis emocijų atpažinimo, įvardijimo ir įveikos. Pamokos metu bus akcentuojama pykčio emocija ir jos valdymo būdai.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 5–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – remiantis teorine informacija ir praktinėmis užduotimis ugdyti mokinių emocinį intelektą, didžiausią dėmesį skiriant pykčio pažinimui ir jo valdymui.
Teorinė informacija ir praktinės užduotys skiriasi pagal amžiaus grupes.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 1–4 kl.

Užsiėmimo aprašymas – remiantis teorine informacija ir kūrybiškomis, įtraukiančiomis praktinėmis užduotimis, mokyti mokinius atpažinti patyčias, jų formas, bei ugdyti tinkamus, sveikus ir pozityvius bendravimo įgūdžius.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 5–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas

remiantis teorine informacija ir įtraukiančiomis praktinėmis užduotimis, mokyti mokinius atpažinti patyčias, jų formas, bei ugdyti tinkamus, sveikus ir pozityvius bendravimo įgūdžius.

Teorinė informacija ir praktinės veiklos skiriasi pagal amžiaus grupes.


Prašome mokiniams iš anksto neatskleisti pamokos temos ir ją pristatyti, kaip pamoką X.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

VISUOMENĖS SVEIKATA
Visuomenės sveikatos specialistė Vaiva Mikalajūnaitė

Tikslinė grupė: 0–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – supažindinti mokinius su pirmosios pagalbos pagrindais (gaivinimu, užspringimu ir kitomis situacijomis), ugdyti jų gebėjimą tinkamai reaguoti ir PRAKTIŠKAI padėti nukentėjusiems, plėsti supratimą apie sveikatos saugumą bei atsakomybę padėti kitiems. reaguoti, plėsti supratimą apie sveikatos saugumą bei atsakomybę padėti kitiems.

SVARBU! Kiekvienas pirmosios pagalbos užsiėmimas yra pritaikytas pagal atitinkamą amžiaus grupę.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Tikslinė grupė: 0–12 kl.

Užsiėmimo aprašymas – supažindinti mokinius su pirmosios pagalbos pagrindais (kraujavimo stabdymo būdais, stabilia šonine padėtimi ir kitomis situacijomis), ugdyti jų gebėjimą tinkamai reaguoti ir PRAKTIŠKAI padėti nukentėjusiems, plėsti supratimą apie sveikatos saugumą bei atsakomybę padėti kitiems.

SVARBU! Kiekvienas pirmosios pagalbos užsiėmimas yra pritaikytas pagal atitinkamą amžiaus grupę.

Užsiėmimo trukmė: 45 min.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support